Storingsopvolging

TR-Care werkt met professionals

Binnen TR-Care is glashelder waar het bij service om draait: mensenwerk. In het voortdurend streven naar maximale klantentevredenheid zijn processen uiteraard belangrijk, maar eerst en vooral gaat het om mensen. Mensen die service verlenen en vakmensen die altijd precies willen begrijpen waar u behoefte aan heeft.

TR-Care werkt met professionals. Ons ervaren personeel is ons belangrijkste kapitaal. Wij investeren continu in de verdere ontwikkeling van onze mensen. Jaarlijks worden branche en klantgerichte trainingen gevolgd en daarnaast is training on the job een vast item. Alle servicemonteurs houden hun technische kennis up-to-date met specialistische technische opleidingen, zijn allemaal gecertificeerd en werken volgens NEN 7506 normering.

Storingsmeldingen direct opgelost

Wij investeren extra tijd en geld vooraan in het proces, waardoor storingsmeldingen in 1 keer goed verholpen worden. Door de combinatie van kennis van het product en de juiste onderdelen op voorraad, worden storingsmeldingen direct en goed opgelost. Spoedpreparaties worden direct opgepakt en altijd dezelfde dag opgelost. Meldingen met een minder urgent karakter verhelpen we binnen 48 uur.

Wilt u meer informatie? 
Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!